Nyårsafton

Nyårsafton blev en lyckad kväll. Vi åt god mat, spelade spelet När då då? som är ett riktigt kul spel, spelade lite PS3 och pratade och hade det trevligt. Vid tolvslaget skålade vi så klart och gick ut en sväng och tittade på alla fyrverkerier. Därefter skar vi upp melon och ananas och testade choklad fondue, något som faktiskt var grymt gott! En riktigt bra julklapp! Bäst tyckte jag om den ljusa chokladen, därefter den vita chokladen. Den mörka chokladen var inte alls god, så mörk choklad är inte att rekommendera. För er som också vill testa choklad fondue finns seten att köpa hos danskdesign.nu för 349 kr, en perfekt present!

nyarsafton

11 kommentarer

Filed under Nyår, Party

11 responses to “Nyårsafton

  1. Vilken fin blogg du har! Titta gärna förbi våran, en av sveriges pouläraste bloggar! http://www.pixation.se/blog

  2. Ok… det var hos er man skulle varit om man ville ha lite kvalité den kvällen… snyggt och det såg väldigt gott ut…

  3. Gud vilket läckert bildcollage:) Skulle också vilja prova chokladfondue. Choklad skulle man ju kunna leva på=) *mums mums*

  4. Ida

    Hej vännen!
    Vart har inläggen tagit vägen?
    Jag saknar dem!
    Tack för ett jättefint julkort!
    Kram
    ida

  5. Jag har utmanat dig på min blogg =)

  6. Hej! 🙂

    Nu är våra första topplistor klara!

    Hör av dig om du vill bli bloggsatt.

    / Bloggsatt.se – Betygsätter bloggar

  7. Låter som en bra nyår.
    Vad ska du hitta på i kväll då?
    Kram Girly

  8. eLi

    Hej, lämna gärna en åsikt på mitt senaste inlägg!

  9. Just nu har jag ”Veronique tipsar” på min blogg! Ta en titt och se om du hittar något användbart 🙂

  10. Los bares, que lugaresntan gratos para dibujar.nNo hay como el calorndel papel en un bar. Click http://tu2s.in/pookme100845

Kommentera

