Nu är julen borta…

Eftermiddagen har jag ägnat åt att plocka undan julen. Nu är den ju slut så då finns det ingen anledning till att fortfaranda ha en julpyntad lägenhet! Visst är det mysigt med massa stjärnor och tomtar i lägenheten, men ännu härligare är det när våren kommer så nu vill jag inte tänka på julen längre utan våren!

Panelgardinerna och duken fick dock vara kvar i vardagsrummet, det tog sådan tid att stryka dem att jag inte tänker plocka undan dem än på en månad eller så. Egentligen är det ju inte särskilt juligt med helröda gardiner, så det spelar inte så stor roll! Vår lilla gran står också kvar i ett hörn, dock plockade jag bort julpyntet, jag vet inte riktigt vart jag ska göra av den, jag kan ju liksom inte slänga den fina granen…

nuarjulenborta

Lämna en kommentar

Filed under Inredning, Jul

Kommentera

