Fint badrum

Idag hängde jag upp det snygga duschdraperiet från Marimekko som jag fick i julklapp samt de svarta handdukarna som jag också fick i julklapp, det blev jätte snyggt!

Tyvärr blev inte min kropp lika snygg efter att jag torkat mig med en av handdukarna, hela min kropp blev nämligen svart, trots att jag tvättat handdukarna en gång! Vad sur jag blev, ska man alltså behöva tvätta handdukarna flera gånger innan man använder dem!?

svartbadrum

Lämna en kommentar

Filed under Inredning

Kommentera

