Julklappar jag fick…

Jag fick massa julklappar i år, jag måste helt enkelt ha varit grymt snäll 🙂

Av D fick jag ett presentkort på fotografering hos Model Lab i Göteborg, sällskapsspelet När då då? – alla tiders spel samt en kylskåpskaraff från Eva Solo. Av D’s mamma fick vi tillsammans ett presentkort på Ikea samt ett choklad fondueset från Menu. Av farmor och farfar fick jag pengar. Av syrran fick jag ett duschdraperi från Marimekko och av brorsan svarta handdukar från Hemtex, mitt badrum kommer bli grymt snyggt! Av mina föräldrar fick jag 2 böcker, världens snyggaste gjutjärnsgryta, en pulsklocka, body butter, Nike aerobicskor, en stekpanna, 2 lampor, en canvastavla, en cardigan, en pikétröja samt 2 presentkort, 1 på en tavla från Ikea och ett på klippning.

På mamma sida av släkten har vi som tradition att köpa en julklapp för 100 kr och sedan lottar vi fram vilken julklapp man får. Det slutade med att jag fick en förpackning med whiskeystenar. Jag dricker ju inte whiskey, men någon gång kommer de förhoppningsvis till användning, om inte annat får jag väl använda dem för att kyla ner min coca cola 🙂

minajulklappar2

2 kommentarer

Filed under Jul, Julklappstips, Presenter

2 responses to “Julklappar jag fick…

  1. Har en precis likadan lampa.Den blommiga alltså 😀

Kommentera

