Lyxfrukost!

I flera veckor har jag plannerat in en lyxfrukost för mig och D på fjärde advent, som ju är idag! Så när jag vaknade var det bara att sätta på mig träningsoverallen och åka ned till ICA och inhandla allt som behövdes.

Det blev scrambled eggs, bacon, kokta ägg, honungsmelan, vindruvor, färskpressad apelsinjuice samt painriche med ost, tomat, gurka, och paprika. Eftersom vi åt frukost ganska sent fick det bli bruch! Till brunchen tände jag självklart alla fyra ljusen samt även några värmeljus, det blev jätte mysigt och D blev faktiskt riktigt överraskad och glad! Jag väckte honom självklart inte förrens allt var klart!

lyxfrukost

1 kommentar

Filed under mat, Roligt

One response to “Lyxfrukost!

  1. Vad härligt! Tänk att bli väckt med en sån frukost!

Kommentera

