Lost beroende – igen!

Eftersom jag för en tid sedan följde ganska många serier fick jag till slut prioritera, det går liksom inte att följa hur många serier som helst om man ska ha ett liv 🙂 Lost fick därför läggas åt sidan framförallt för att jag börjat tröttna, bara massa frågetecken hela tiden, någon gång vore det kul med ett svar också!

Men nu har jag faktiskt tagit upp Lost igen och har därför hela säsong fyra framför mig. Har de senaste dagarna sett 3 avsnitt och har redan blivit beroende, trots att det fortfarande är tusentals frågor jag skulle vilja få svar på! Det är ju i alla fall spännande, det kan man inte klaga på! Ska försöka se resterande 11 avsnitt av säsong 4 innan julledigheten är över, för i januari kör ju säsong 5 igång (den nästa sista säsongen!). Nej, jag tror nog att jag tar och ser ytterligare ett avsnitt, fortfarande två timmar kvar tills D kommer med tåget…

lost460

3 kommentarer

Filed under Serier

3 responses to “Lost beroende – igen!

  1. Hejsan Emelia..
    har nya avsnitt av lost börjat nu igen eller?
    Blev lite nyfiken så jag var tvungen att fråga..
    har själv tröttnat lite på serien, men lite nyfiken är man allt
    ha de bäst

  2. Jag heter också Emelia, jag trodde nästan att jag var ensam om det…. Fin blogg du har! Kram

  3. Anki: Nej, nya avsnitt av Lost kommer i januari och då är det säsong 5 som kör igång! Jag ligger lite efter och ser just nu på säsong 4, så du behöver inte vara orolig 🙂

    Louise: Kul med fler som heter Emelia, det är inte ofta man stöter på någon som heter det, men jag tycker det är bra att ha ett ovanligt namn, inte så kul att bli kallad Linda B, Linda L och Linda J som tre tjejer i min lågstadieklass fick kallas… En tjej i min parallelklass på högstadiet hette faktiskt också Emelia, annars har jag nog aldrig stött på någon annan som hetet det.

Kommentera

