Min första julklapp!

Ikväll har jag varit på julbord tillsammans med mina kollegor på Degernäs Herrgård. Faktiskt andra gången jag varit där och ätit julbord i år och jag är inte imponerad! Båda gångerna har jag blivit besviken på flertal av de saker jag ätit, riktigt synd när deras mat annars brukar vara riktigt bra!

Det var i alla fall trevligt sällskap och mysig miljö och övermätt blev jag precis som vanligt när man äter julbord 🙂

julbord-med-jobbet

En julklapp fick vi även detta år, ett Delicard Gourmet presentkort (precis som förra året! fast då var det ett Delicard Dine & Design). En riktigt bra present där man kan välja bland massa olika saker och på det sättet få en julklapp som man vill ha istället för att få något som man kanske inte alls vill ha. Tyvärr var det mest mat att välja på denna gång… För min del kommer det nog bli en stengodsform från Le Creuset eller fyra vinglas från Iittala. Men jag avvaktar med att lägga min beställning, får sova på saken 🙂

forstajulkapp

Lämna en kommentar

Filed under Jobb, Jul, Julklappstips, mat, Presenter

Kommentera

