Kvittovinsten

Jag har nog aldrig vunnit något i hela mitt liv, inte förrens nu! Jag vann nämligen kvittovinsten hos Relax – hud och hälsa denna vecka, det var inte fel! Det enda jag behövde göra var att lägga mitt kvitto i en liten burk efter att jag handlat en salva förra veckan så var jag med i utlottningen av en present!

Vinsten bestod av ett par skrubhandskar, badolja, fot salva, Self Tanning towelette, badsalt samt två tvålar.

Det var inte mer än rätt att jag vann så många tusenlappar som jag spenderat på relaxen 🙂

kvittovinsten

Lämna en kommentar

Filed under Roligt, Skönhet

Kommentera

