Meningslösa frågor…

Jag har en tendens att ställa väldigt meningslösa frågor, frågor som inte ens kräver ett svar. Det är nog mer av ett ticks jag har att börja en mening där jag ska ställa en fråga med att säga ”Får jag fråga dig en sak?” Det spelar nämligen ingen roll vad jag får för svar på frågan, jag ställer frågan jag tänkt ställa i vilket fall som helst.

Dock blev jag lite förvånad när en kollega häromdagen svarade ”Nej” på min fråga. Jag fann mig dock ganska snabbt och ställde min fråga i alla fall 🙂

Lämna en kommentar

Filed under Allmänt

Kommentera

