Grymt bra Idol final!

Idol finalen i Globen var riktigt bra!

Vi satt bra, det var bra underhållning, bra ljud, bra musik, ja perfekt helt enkelt! Dessutom vann Kevin som är en grymt bra artist, han har nog bland de bättre sångrösterna jag hört i mitt liv, säg en ton han inte kan sjunga!

Det blev heller aldrig långtråkigt, när det var reklam på tv var det alltid någonting som hände på scenen, någon som uppträdde eller en gammal idol deltagare som sjöng.

Idol ska helt enkelt ses live. En hel veckofinal har jag aldrig orkat se på, alldeles för långdraget och dåligt ljud, men live var det grymt bra, jag njöt hela kvällen i globen!

idofinalen2008

Resten av helgen spenderade vi på stan och i Vällingby centrum. Jag shoppade de sista julklapparna, så nu är jag klar, skönt! Vi hann även med att gå och se filmen Body of lies på bio. Den var dock inte så bra som jag trodde, lite svår och långtråkig, får ”endast” 6 av 10 i betyg…

Lämna en kommentar

Filed under Bio, Händelser, Jul, Rekommenderas, Roligt, Shopping, Tv

Kommentera

