Fina bilder och artikel på webben

I söndags morse ringde min pappa och berättade att han hittat en bild på mig och en länk till artikeln om mig på Aftonbladets startsida, det var lite kul!

En liten stund senare var artikeln borttaget från startsidan men med hjälp av en sökning hittade jag till den, så för er som inte läst artikeln ännu, här är en länk!

Häromdagen fick jag dessutom några bilder av fotografen Lars Hedelin som var den som fotograferade bilderna till artikeln, så här kommer även de:

finabilder

Bilder tagna av Lars Hedelin på uppdrag av Aftonbladet.

Lämna en kommentar

Filed under Bilder, Händelser, Tidningar

Kommentera

