Löpning i snöstorm…

I dag hade jag bestämt mig för att gå ut och springa efter jobbet. Något jag inte var särskilt glad över efter jobbet när det låg åtminstonde 1 dm nysnö på marken och fortfarande snöade… Men har man bestämt sig så har man och jag fick ju dessutom chansen att prova mina nya springskor!

Det blev ingen lång runda, men 35 minuter blev det i alla fall och skorna är jag riktigt nöjd med, perfekt med Goretex när det är snö och lite blött ute, blev inte ett dugg blöt om fötterna!

Nu sitter jag här framför datorn och fryser, har inte duschat ännu och det är inte särskilt smart att sitta med en svettig tröja och blogga… nu ska jag hoppa in i duschen!

lopningisno

Lämna en kommentar

Filed under Träning

Kommentera

