Live poker

Det blev tyvärr inte en långvarig kväll vid pokerbordet, varken för D eller mig. Jag åkte ut näst först och D strax efter mig, riktigt tråkigt! Jag kunde i och för sig ha gjort en ”rebuy” men jag kände inte att det skulle ge något, hade fått grymt dåliga kort hela kvällen, så varför skulle turen vända liksom… Jag som hade hoppats på att vinna i kväll, men det går ju inte när man inte får några kort att spela med. Vet inte vad dealern höll på med 🙂

Min kollega som anordnar dessa poker kvällar är grymt duktig på att fixa så att allt är perfekt. Han har byggt ett jätte snyggt pokerbord och har dessutom en ”loosers corner” med soffa och fotölj samt massa snacks! Han är dessutom dealer så att vi andra bara kan sitta och ta det lungt och spela. Grymt lyxigt!

pokerlive

1 kommentar

Filed under Jobb, Roligt, Spel

One response to “Live poker

  1. Mia

    Älskar att spela poker! My kind of sports..:)

    Kram Mia

Kommentera

