Jag fick behålla jobbet :)

Vi på IT-avdelning fick ett positivt besked idag. Nämligen att ingen behöver varslas! Istället ska vi kostnadsbespara på annat sätt, bland annat genom att göra oss av med konsulter.

Det var verkligen en sten som lyftes från mina axlar efter att vi fått beskedet, men jag tycker så himla synd om de stackars 97 personer som kommer förlora jobbet!

Jag svävade fram som på moln hela eftermiddagen och log  nästan ändå upp till öronen 🙂 Men nu gäller det verkligen att se till att vara effektiv och hålla hårt i pengarna, för räcker inte detta kommer det i framtiden bli varsel, men det ska vi verkligen kämpa för att det inte blir! Det ska jag se till!

Programmerare

1 kommentar

Filed under Härligt, Jobb

One response to “Jag fick behålla jobbet :)

  1. Grattis. Jag har faktiskt tänkt på din situation idag och undrat hur det har gått. Skönt att det ordnade sig!

Kommentera

