Nervös…

Jag har varit nervös i över en vecka nu och knappt kunnat sova på nätterna! Anledningen är att vi ska ha ett viktigt möte på jobbet i morgon, eller egentligen två mötet. Först ett för hela koncernen och sedan ett med IT-avdelningen. Två möten som kan avgöra om jag får behålla jobbet eller inte…

Det går tyvärr inte så bra inom den branch jag jobbar just nu och risken finns att jag kanske inte har ett jobb så länge till. Jag har ju endast jobbat på mitt nuvarande jobb i 1 år, så är det någon som får sparken från IT-avdelningen så är det nog tyvärr jag. 3 personer har blivit anställda efter mig men endast en av dessa har samma befattning som jag, de andra två är projektledare. Men jag hoppas så innerligt att jag inte kommer drabbas!

Just nu längtar jag bara tills klockan 12.00 i morgon, då är båda mötena över och förhoppningvis vet jag då om jag får behålla jobbet eller inte. Att leva i ovisshet är det jobbigaste som finns, även om man får ett dåligt besked så är det bättre att veta än att inte veta alls!

Håll tummarna för mig i morgon!

halltummarna

1 kommentar

Filed under Jobb, Jobbigt

One response to “Nervös…

  1. Pingback: Jag fick behålla jobbet :) « Emelia.nu

Kommentera

