Lycklig av att få saker!

Jag vet att man ska tycka att det är roligare att ge bort saker än att få saker, men tyvärr skulle jag ljuga om jag sa att jag tyckte så! Jag tycker faktiskt att det är mycket roligare att få saker!

Jag blir jätte glad och ibland till och med lycklig av att få saker. Idag när jag kom tillbaka till min plats på jobbet efter ett möte som tagit en hel dag hade jag fått en ny stol, en stol som jag velat ha jätte länge. Jag blev överlycklig och stannade kvar en liten stund extra bara för att provsitta och ställa in stolen. Jag hade en sådan stol på mitt förra jobb och den var grymt bra för både rygg och axlar eftersom man sitter perfekt på den! Jag hade dessutom fått två almanackor som jag beställt, en större fotbollsalmanacka och en almanacka/musmatta! Detta gjorde mig inte mindre glad direkt 🙂

lyckligjobbet

Lämna en kommentar

Filed under Jobb, Roligt

Kommentera

