Försenad inflyttningsfest!

I lördag hade min kusin F och hennes sambo en försenad inflyttningsfest. Kommer inte riktigt ihåg när de flyttade till sitt numera jätte fina hus, men det är nog minst ett år sedan. I inflyttningpresent fick de Guitar Hero: Aerosmith inklusive gitarr till sitt Wii, vilket jag tror de blev glada för.

Vi fick jätte god lasagne och lite senare på kvällen en grymt god dumlekaka, eller som min lillebror sa: ”Det var fan i mig det godast jag har ätit!”. Under kvällen spelades en massa bowling och tennis på deras Wii, vilket var grymt kul. Har inte spelat det tidigare, men efter att ha spelat det vill jag ha en Wii konsol också… det går nog inte D med på, så det är bara att glömma! Det var en jätte trevlig kväll med trevligt sällskap!

forsenadinflytt

Lämna en kommentar

Filed under Gott, Händelser, Party, Presenter

Kommentera

