Uppe med tuppen!

I dag ringde klockan 07.00, på en söndag!

Kom nämligen på igår att det blir lite svårt att tvätta mellan12 och 17 om man ska på julbord klockan 13 och på födelsdagskalas klockan 15. Så det var bara att gå upp tidigt och tvätta på förmiddagen istället, tvätta bör man annars dör man! Inte riktigt, men jag försöker tvätta en gång i veckan annars blir det så himla mycket tvätt! Nästa helg ska jag dessutom till Stockholm så då blir det lite svårt att tvätta…

Jag var grymt trött när klockan ringde eftersom vi kom hem sent från en fest igår kväll, men tanken på att få krypa ned under täcken om bara en liten stund för att somna om gjorde det möjligt för mig att gå upp. Väl tillbaka i lägenheten var jag inte alls lika trött längre, så nu sitter jag här istället 🙂 Jag har alltid haft svårt att somna om…

uppemedtuppen

Lämna en kommentar

Filed under Allmänt

Kommentera

