Julklappsshopping på Miss Home

Eftersom Miss Home har 10% rabatt på hela sitt sortiment om man beställer innan 7 december (7 december är I DAG!) samt anger rabattkoden JUL besökte jag deras webbsida och klickade runt lite. Inte nog med att jag hittade denna snygga öppna spis, jag hittade dessutom 3 stycken julklappar som jag passade på att klicka hem till 10% rabatt! Det blev en 100 kr julklapp samt en varsin julklapp till farmor och farfar! Jag älskar att shoppa via nätet!

Det är inte bara sortimentet som är bra med Miss Home, de har dessutom gratis frakt samt en leveranstid på 2-3 dagar!

julklappsshoppingmisshome1

Lämna en kommentar

Filed under Jul, Julklappstips, Shopping

Kommentera

