Julklappar

Precis som vanligt har jag svårt att komma på vad jag ska köpa i julklapp till mina nära och kära. Några julklappar har jag faktiskt redan köpt, men några återstår fortfarande…

  • Daniel – Klar!
  • Pappa – Klar!
  • D’s systerson – Klar!
  • D’s systerdotter – Klar!
  • Sofia – Har köpt en liten sak, men något mer måste inhandlas!
  • Jonas – Har köpt en liten sak, men något mer måste inhandlas!
  • Mamma – ?
  • 100 kroners present – ?
  • Farmor – ?
  • Farfar – ?

Till mormor och morfar behöver jag inte handla något eftersom vi på den sidan av släkten har börjar med 100 kronors julklappar. Detta innebär att samtliga köper en julklapp för ca. 100 kr och sedan lottar vi vem som får vilken julklapp. Den svåraste julklappen att köpa är just denna, något som ska passa till alla och endast kosta 100 kr! Förr förra året köpte jag en biocheck (vad jag köpte förra året har jag dock inget minne av…), denna julklapp passar i och för sig inte min mormor och morfar, men man kan ju alltid byta med någon om man inte är nöjd!

Nästa helg ska jag till Stockholm och julhandla samt gå på Idol. Då ska det inte vara ett enda frågetecken kvar på ovanstående lista! Så det så!

julklapp

Lämna en kommentar

Filed under Jul, Presenter

Kommentera

