För sur för att blogga…

Jag var på jätte bra humör tills jag hämtade ut ett paket som jag beställt från LeShop.se. I paketet trodde jag att en present som jag tänkte ge till min kompis F på söndag skulle ligga, men det gjorde det inte. De hade nämligen lagt i något helt annat… Fatta att jag är riktigt sur just nu!

Jag är även riktigt förbannat på mig själv, att jag inte hämtade paketet redan i måndags när jag fick avin. Då kanske jag hade hunnit fått det jag egentligen beställt, men nu är det ju kört! Och hade inte LeShop varit så sega med att skicka ut det jag beställde för nästan två veckor sedan, hade jag fått paketet tidigare och också hunnit byta det. Men nu är det som det är och jag är sur!

Ingenting är ju öppet nu heller så jag har inte kunnat ringa och prata med dem, utan jag skickade iväg ett mail. Några sekunder senare kom jag på att D kanske kan besöka en butik i Stockholm i morgon som kanske har presenten. Då fick jag slänga iväg ytterligare ett mail och säga att jag kanske inte vill byta det jag fick mot det jag egentligen ville ha utan bara skicka tillbaka det och få pengarna tillbaka. Jag ska ringa butiken i morgon och förhoppningvis har de det jag är ute efter! Hoppas!

Nej, nu bloggar jag inget mer ikväll, är för sur för det.

2 kommentarer

Filed under Jobbigt, Presenter, Shopping, Störande

2 responses to “För sur för att blogga…

  1. Pingback: På bättre humör! « Emelia.nu

  2. Pingback: Shopping på nätet! « Emelia.nu

Kommentera

