Vardagslyx!

Att unna sig lite lyx en vanlig och tråkig vardag är aldrig fel. Mina besök på Relax Hud & Hälsa för att fixa till min hy har blivit något jag längtar efter! Helt underbart att bli ompysslad. Att lägga sig i en skön stol och slappna av och kanske somna en liten stund när behandligen ska verka. Efteråt blir jag både gladare och piggare (och förhoppningsvis blir min hy bättre!)

När min hy blir bättre tänker jag faktiskt unna mig i alla fall en behandling i månaden. Vardagslyx är så himla mycket värt! Att Maria (som äger Relax Hud & Hälsa) och Ann-Sofie är grymt trevliga och duktiga samt att de flyttat till en ny fräsch och jätte snygg lokal gör ju inte saken sämre!

Att ge eller att få ett presentkort från Relax Hud & Hälsa eller något annat ställe som utför olika typer av behandlingar och massage är ett grymt bra julklappstips!

relaxhudochhalsa

1 kommentar

Filed under Härligt, Julklappstips, Rekommenderas, Skönhet

One response to “Vardagslyx!

  1. Arne

    Utför dom brasilianska vaxningar på män ?

Kommentera

