Skenet kan bedra!

När jag såg denna snygga kofta på H&M’s webbshop var det nära att jag la den i varukorgen på direkten! Jag tyckte den var snygg och såg jätte skön ut. Men eftersom jag redan shoppat en del redan fick jag tvinga mig själv att låta bli.

Detta var jag grymt glad över när jag såg tröjan i verkligheten när jag var i Örebro i helgen. Tröjan var inte alls lika snygg i verkligheten, den såg faktiskt lite sliten ut samt nopprig. Dessutom var den grymt stickig så jag hade nog knappt stått ut att använda den. Tänk vad skenet kan bedra!

koftahmTröjan är av märket L.O.G.G och finns endast i rött på H&M’s webbshop. Den röda är slutsåld!

Lämna en kommentar

Filed under Mode/Kläder

Kommentera

