Positiv överraskning

I flera veckor har jag varit grymt trött och bara längtat efter julledigheten, när jag ska vara ledig i 16 dagar i sträck, det ska bli så skönt!

I måndags var jag riktigt positiv eftersom jag trodde att det endast var fyra arbetsveckor kvar till denna långa och härliga ledighet. Snacka om att jag blev ännu mer positiv när jag insåg att det endast var 3 arbetsveckor kvar till julledigheten. Jag har flytit fram på moln sen dess 🙂

Vid denna tid om tre veckor kommer jag sitta i soffan och slötitta på tv med en uppsvullen mage efter all julmat, efterrätter och godis man smällt i sig. Men vad gör det när det fortfarande är 11 dagars ledighet kvar. Ingenting!

julafton

Lämna en kommentar

Filed under Jul, Ledigt

Kommentera

