Julpynt 2008

I lördags kväll julpyntade jag lägenheten i flera timmar! Vid 01-snåret stupade jag i säng… Just då var jag mest sur och grinig men så här i efterhand när jag ser det fina och mysiga resultatet är jag mer än nöjd! Det blir så himla mysigt med massa julpynt!

Istället för att hjälpa mig julpynta satt D framför datorn och spelada poker, inte mig emot eftersom han bara hade varit i vägen om han försökt hjälpa till! D’s bidrag till julpyntandet var att sätta upp två chokladkalendrar på väggen i datorrummet, jag tyckte det blev skit fult, men jag får väl stå ut, snäll flickvän som jag är 🙂 

julpynt2008

2 kommentarer

Filed under Inredning, Jul

2 responses to “Julpynt 2008

  1. Sofia

    Det var inte lite pynt det där:)

  2. Pingback: Nu är julen borta… « Emelia.nu

Kommentera

