Jag i vardagsrummet, D i sovrummet…

D’s favoritprogram På spåret hade säsongspremiär idag. Då blir det inte att vi ser på tv tillsammans kan jag lova! Jag hatar verkligen det programmet! Vad är det för vits med att se det när man aldrig kan svaret på en enda fråga!? Inte är det kul i alla fall! Varje gång På spåret sänds surar jag ihop totalt och gör något helt annat. Så ikväll sitter jag och ser på Idol i vardagsrummet och D ligger i sängen i sovrummet och ser på På spåret. Trevlig fredagskväll vi har tillsammans… Idol vinner över På spåret med 100-0, helt klart!

idolpasparet

1 kommentar

Filed under Tv

One response to “Jag i vardagsrummet, D i sovrummet…

  1. Pingback: Uppställning av julgran… « Emelia.nu

Kommentera

