Imponerad av snabba leveranser

I dag fick jag både skorna jag beställde från Marrakezh och spelet jag beställde från cdon. Båda beställningarna gjorde jag i onsdags kväll, det snackar jag snabba leveranser. Cdon brukar alltid leverera snabbt och det gjorde även Marrakezh när vi beställde tv därifrån. Den kom två dagar efter att jag beställd den!

Snabba leveranser gör mig lycklig och jag kommer helt klart beställa från Marrakezh och cdon igen! Även Bluebox levererade ju grymt snabbt tidigare i veckan.

Kanske är det så att finanskrisen gör så att folk handlar mindre och därför blir det extra viktigt för nätbutikerna att leverera snabbt så att de inte förlorar kunder. Med något negativt kommer alltid något gott!

ilovetoshop

Lämna en kommentar

Filed under Shopping

Kommentera

