Dålig information om Blogg SM!

I måndags när jag åkte till jobbet och lyssnade på Rix FM i bilen hörde jag att de skulle anordna Blogg SM samt att man kunde nominera vilken blogg man ville på deras sajt. Så eftersom jag väldigt gärna skulle vilja ha mer läsare till min blogg gick jag in och nominerade mig själv, trodde absolut inte att jag skulle bli utvald, men efter någon timme ringde det på min mobil och jag blev meddelad att jag var en av de utvalda bloggarna samt att radion skulle ringa mig någon gång dagen efter.

Så klockan 08.20 på tisdag morgon ringde Roger, Titti och Gert mig på jobbet och meddelade mig att jag blivit en av de utvalda samt att jag i och med detta hade vunnit ett årsabonnemang på mobilt bredband från Glocalnet. Vi pratade lite om bloggen och sedan la vi på. Därefter har jag inte hört ett ord!

Jag hade ingen aning om hur länge tävlingen skulle pågå, hur den gick till eller när finalen skulle gå av stapeln. Varje dag har jag besökt Rix FM’s hemsida och letat information men det har inte alls stått särskilt mycket… Men så idag när jag som vanligt besökte Rix FM’s sajt fick jag se att de skulle meddela vem som vunnit på radion klockan 15.30. Och som sagt, det blev Tyskungen som vann.

Men nu är frågan hur och när jag ska få min vinst!? Jag har inte lämnat min adress eller några andra personliga uppgifter. De enda uppgifter jag lämnade var mitt namn, bloggadress samt lite information om min blogg när jag nominderade det, that’s it!

Så vi får väl se om jag får något mobilt bredband eller inte???

Lämna en kommentar

Filed under Allmänt

Kommentera

