Grymt snabb leverans från Bluebox!

I tisdags beställde jag ett par Slippies till mig samt några julklappar från Bluebox. I dag hämtade jag ut min beställning på ICA, det kallar jag snabb leverans och grymt bra service!

En julklapp som jag beställde var så grymt sött att jag skrattade av lycka när jag såg det, synd att jag inte kan berätta vad det var förrens på julafton…

Mina fina röda slippies är jag jätte nöjd med, de passade perfekt trots att jag har storlek 36 och skorna passar en storlek 37-40. Tack vare resåret i bakkanten av tofflorna sitter de kvar på min fot trots att det finns gått om plats framme vid tårna, så det passar nog perfekt även på en person med storlek 40! Det kändes lite konstigt att gå i dem, men det är väl en vanesak, tänk vad underbart att slippa frysa om fötterna!

slippies

2 kommentarer

Filed under Shopping

2 responses to “Grymt snabb leverans från Bluebox!

  1. Slippies är bara för mysiga 🙂

  2. Fredrika

    Såna där har jag också 🙂

Kommentera

