Ska jag eller ska jag inte…?

En av mina absoluta favoritsajter är Marrakezh. På sajten Marrakezh säljs endast en vara varje dag och den är då billigast på nätet. Jag börjar alltid varje morgon med att besöka denna sajt för att se om det finns något roligt att shoppa 🙂 Det var faktiskt på denna sajt vi köpte vår tv till sovrummet till slut!

samsung37

Idag finns det faktiskt en sak jag är grymt sugen på att klicka hem, ett par Nike träningsskor i Goretex. När jag berättade detta för D sa han: ”Vad ska du med ytterligare ett par springskor till?” Jag svarade då att jag faktiskt har tänkt börja springa och att det är bra att ha ett par vattentäta skor nu när det är slaskigt och jävligt! Han svarade då: ”Du kommer alltid med massa ursäkter för att få shoppa, inte kommer du börja springa bara för att du köper dig ett par nya skor!” Han har nog helt rätt, men det känns alltid roligare att börja träna om man samtidigt får köpa sig något nytt, jag blir helt enkelt mer motiverad då! Skorna är dessutom grymt snygga, i min favoritfärg blå! De kostar 849 kr, på NikeStore säljs de för 1 200 kr.

Det kanske låter lite vanskligt att köpa skor på nätet med jag har ju Nike skor sedan tidigare och de har jag storlek 36.5 på… Jag har ju fortfarande 3 timmar och 40 minuter på mig, vi får väl se om det blir ett köp eller inte…

nyanikeskor

2 kommentarer

Filed under Shopping, Träning, Vill ha

2 responses to “Ska jag eller ska jag inte…?

  1. Hmmm… – Själv föredrar jag MBT-dojan i alla väder- och sinnestillstånd, faktiskt…

  2. Pingback: Nya springskor! « Emelia.nu

Kommentera

