Shopping på Singstore

I går testade jag för första gången Singstar: ABBA, och jag älskade det! Tänk att ha alla bra ABBA låtar samlade på en enda skiva och kunna spela och sjunga dem hur många gånger man vill, underbart!

Det var jätte länge sedan jag spelade spel överhuvudtaget på min PS3:a men nu har jag fått upp suget igen. Ikväll ska det spelas Guitar hero och lite sång blir det nog också 🙂 Jag har faktiskt riktigt dålig sångröst men jag är ändå riktigt bra på Singstar, det gäller bara att sjunga i rätt tonläge vid rätt tillfälle, falskt eller inte spelar ingen roll!

När jag ändå hade PS3:an igång var jag ju tvungen att besöka Singstore för att se om det kommit några nya låtar, och det hade det verkligen! Fanns massa bra låtar som jag skulle vilja ha, men eftersom jag försöker minska ner på shoppingen blev det ”bara” 9 låtar som jag klickade hem:

  • Hard Rock Hallelujah – Lordi.
  • Fantasi – Freestyle
  • ABC – Anna Book
  • Kom och ta mig – Brandsta City Släckers
  • Baby one more time – Britney Spears
  • Overprotected – Britney Spears
  • Fångad av en stormvid – Carola
  • Se på mig – Jan Johansen
  • Cara Mia – Måns Zelmerlöw

I dag ska jag även klicka hem spelet Little Big Planet. Ett spel jag inte ens funderat på att köpa förrens jag pratade med en gammal kollega till mig idag, han sa nämligen att spelet var grymt bra och han är en kille med bra smak! Att PS3Bloggen gav spelet 10/10 poäng gjorde ju inte mitt shoppingbegär mindre direkt…

ps3

1 kommentar

Filed under Spel, Tekniska prylar

One response to “Shopping på Singstore

  1. jag vill också ha abba-singstar! 😀

Kommentera

