Rösta på mig i Blogg SM!

Jag var precis med i radio på Rix FM och pratade med Roger, Titti och Gert! Jag är nämligen nominerad i Blogg SM!!

Det vore jätte kul om ni kunde rösta på mig, mina älskade läsare 🙂 Det kan ni göra här. (Jag är bidrag nummer 3!) Samtidigt som ni röstar har ni chans att (precis som jag!) vinna ett årsabonnemang på mobilt bredband!

Vad väntar ni på!? Gå in och rösta! (Meddela gärna era vänner och bekanta att också göra det :))

bloggsm

OBS! Det går endast att rösta på mig i dag!

11 kommentarer

Filed under Allmänt, Roligt

11 responses to “Rösta på mig i Blogg SM!

  1. Per

    Hej,

    Skoj att höra. Lyssnar ju inte på radio i någon större utsträckning men jag får väl se om det kommer upp på arkivet i morgon.

    Ha det gott och lycka till i tävlingen!

    /Per W

  2. Coolt. Klart man röstar på dig 🙂

    /Toby – PS3bloggen.se

  3. Om du röstade på mig i går så lovar jag att rösta på dig i dag!

    Krams!

    🙂

  4. Hej,
    Hörde dig när du snackade med R/T/G på Rix. Och jag håller med -Världens fulaste dialekt,hihi.
    Men än sen?? Jag bor i grannkommunen och vår dialekt är väl inte himlans snygg den heller, *asg*.
    Lycka till i tävlingen!!!

  5. Haha lycka till! 🙂

    *HAR DU HUMOR? VÄLKOMMEN IN!

    http://selvinas.blogg.se
    *

  6. Angelika

    Nu har jag gjort min plikt 🙂 Lycka till, hoppas du vinner. Och jag med för den delen!

  7. Tack för att ni röstat på mig 🙂

  8. Ann-Sofie

    Nu har jag vart inne och röstat på dig 😉 Hoppas du vinner!

Kommentera

