Nya springskor!

Jag bestämde mig för att köpa Nike skorna från Marrakezh till slut efter att ha haft en tuff förhandling med mig själv. Jag fick helt enkelt lova mig själv att gå ut och springa minst en gång per vecka. Det borde jag väl klara av tycker jag! Vi förhandlade ju inte om längden på träningspassen… Skämt åsido, jag behöver faktiskt springa lite då och då. Och om det krävs ett par skor för att få ut mig på en joggingtur är det ett billigt pris att betala!

Att min syster ringde mig och meddelade att hon skulle köpa skorna efter att ha sett inlägget om dem på min blogg gjorde ju inte att jag ville ha skorna mindre direkt…

koptaskor

2 kommentarer

Filed under Mode/Kläder, Shopping, Sport, Träning

2 responses to “Nya springskor!

  1. Pingback: Imponerad av snabba leveranser « Emelia.nu

  2. Pingback: Löpning i snöstorm… « Emelia.nu

Kommentera

