Hatar att förlora!

I kväll har D och jag ängnat oss åt lite PS3 spelande. Först spelade vi Beijing Olympics, i vilket vi tävlade. Jag förlorade i varanda gren, inte alls kul. Riktigt jobbigt spel tycker jag, fortast att trycka på några knappar vinner, usch!

Därefter spelade vi Guitar hero: Aerosmith, i vilket jag också förlorade. Eller jag vann så länge vi körde på nivån Easy (3 knappar) men när vi bytte till nivån Medium (4 knappar) hade jag inte en chans! Vi körde samma låt kanske 6 gånger för jag vägrade sluta innan jag vunnit, men det blev ingen vinst, jag fick bara sämre och sämre resultat medans D bara fick bättre och bättre. Jag blev också surare och surare och D gladare och gladare… Inte alls en bra avslutning på kvällen. Tur att inte jag är den långsinte i vårt förhållande…

Nu blir det till att öva de kvällar D stannar i Stockholm och jobbar. Sedan vinner jag över honom lätt!

sistaforlorar

Lämna en kommentar

Filed under Spel, Störande

Kommentera

