Aldrig mer sura bilar!

I söndags fuskade jag igen, jag åt upp en hel påse Ahlgrens bilar sursockrade. Något jag ångrade grymt efteråt. Inte för att jag brutit mitt nyårslöfte utan för att jag fick så grymt ont i tänderna och munnen efteråt. Hela munnen blir ju totalt förstörd av att äta massa surt, några bilar hade nog gått bra, men att äta en hel påse är inte alls att rekommendera!

På kvällen gjorde det så ont i några tänder när jag skulle borsta dem att jag knappt stod ut. Lika ont gjorde det i måndags morse och så har det fortsatt. På ett sätt var det kanske bra för jag har inte tagit en enda godisbit sedan dess!

surabilar

1 kommentar

Filed under Gott, Jobbigt

One response to “Aldrig mer sura bilar!

  1. Om det är någon tröst så har jag gjort samma sak.
    Men gott är det!!!

Kommentera

