Julklappstips: Tidning för den prylgalna!

Jag älskar verkligen tekniska och coola prylar! Är en riktig tekniknörd som har en PS3 (med massa spel och blue ray filmer), en 46-tums LCD tv, en 37-tums LCD tv (i sovrummet!), en inspelningsbar DVD, en iPod, en digitalkamera med touch-screen, en bärbar och en stationär dator samt en 30-tums datorskärm. Trots detta är jag inte nöjd utan surfar runt på nätet efter nya och coola mobiltelefoner, nya och bättre datorer mm.

Efter ett tips från en kollega har jag nu hittat den perfekta tidningen för mig, nämligen M3. En tidning som enligt dem själva har stenkoll på alla nya coola prylar och ny teknik som gör livet enklare och roligare. M3 testar 500 produkter per år för ta reda på vad man inte kan leva utan. Älskar man prylar så älskar man tydligen också M3!? Fattar inte hur jag har kunnat missa denna tidning!?

En prenumeration på M3 är den perfekta julklappen till en tekniknörd som jag! Så perfekt att jag faktiskt beställde en årsprenumeration på tidningen idag, en julklapp till mig själv helt enkelt 🙂

Eftersom jag studerar hade jag möjligheten att beställa tidningsprenumerationen hos studentprenumerationer.se, en riktigt bra sajt med billiga priser för studenter. Där kostade 11 nummer av tidningen endast 298 kr (27 kr/nr). Tidningen kan för er som inte är studenter beställas hos Tidningskungen eller Tidningsbutiken, men där kostar 11 nummer 595 kr (54 kr/nr). Det lönar sig att vara student!

m3

1 kommentar

Filed under Julklappstips, Tidningar

One response to “Julklappstips: Tidning för den prylgalna!

  1. jag har läst den här tidningen ett rätt långt tag (hade den på jobbet, sen hemma i några nummer). den funkar bra som dasslektyr (korta artiklar) och att underhållas av, men som referens vid köp skulle jag vara en smula restriktiv. faktiskt. det finns bättre blaskor då faktiskt! men som sagt. underhållningen är stor! och så är den snygg också 🙂

    ps. lycka till i tävlingen på rixFM.

Kommentera

