Inga Charlotte Perelli ben direkt…!

För några veckor sedan beställde jag en jätte snygg fransklänning på H&M’s webbshop. Det jag glömde bort när jag la fransklänningen i varukorgen är att jag inte är Charlotte Perelli… och därför inte har hennes snygga ben! Detta blev jag dock påmind om igår när jag provade klänningen. Klänningen var nämligen VÄLDIGT kort!

När jag höll den framför mig såg det faktiskt ute som ett lite längre linne…. Jag provade klänningen med ett par svarta tights och ett par skor med lite högre klack och kände mig trots allt ganska snygg! Tur att jag inte provade kläningen barbent, då hade den fått åka tillbaka direkt!

fransklanning

1 kommentar

Filed under Mode/Kläder, Shopping

One response to “Inga Charlotte Perelli ben direkt…!

  1. Joppe

    Du kan ju trösta dig med att Charlotte Perelli ser ut som en rakad apa i ansiktet

Kommentera

