Hatar pms!

I morse när jag vaknade och tittade mig i spegeln ville jag gå och lägga mig i sängen igen. Mitt ansikte såg rent ut sagt fördjävligt ut! Så mycket finnar som jag har just nu i ansiktet har jag aldrig haft i hela mitt liv. Jag som tyckte att min hy började bli bättre efter behandlingarna jag gått på hittils, men glädjen över detta försvann lika snabbt som min mens närmade sig…

Jag hatar verkligen att ha pms. För det första är jag värsta bitchen, inte trevlig mot någon. Jag är sur, grinig och blir arg och gråter för ingenting. För det andra är min mage uppsvullen, jag har jätte ont i brösten och det pluppar upp flera finnar varje dag. Ni kan ju förstå att jag hatar denna perioden i månaden. Varför måste man få mens en gång i månaden? Jag skulle mycket hellre ha mens 1 gång per år i en längre period, men sånt får man ju inte välja tyvärr!

pimples

Lämna en kommentar

Filed under Jobbigt, Skönhet

Kommentera

