Shopping på ICA Maxi

I eftermiddags hängde jag med mamma och pappa till ICA Maxi i Kristinehamn. Det var inte meningen att jag skulle handla någonting, eller jag var i alla fall inte ute efter något speciellt, men det slutade med att jag handlade för 1300 kr…

Jag hade tänkt beställa Singstar: ABBA till PS3 hos CDON, men när jag såg att det var billigare hos ICA Maxi köpte jag det där istället. På CDON kostar Singstar: ABBA 429 kr och på ICA Maxi 399. Jag slog även till på Guitar Hero: Aerosmith inklusive gitarr som endast kostade 299 kr! Hur billigt som helst. Ordinarie pris var 749 kr. Och bara spelet, utan gitarr kostar 549 kr, så det var rena kapet. Även till Wii och XBOX 360 kostade spelet och gitarren endast 299 kr. Köpte även sällskapsspelet Helt hysteriskt samt en julklapp till D’s systerson, det gäller att vara ute i god tid 🙂

shoppingicamaxi

1 kommentar

Filed under Presenter, Shopping, Spel

One response to “Shopping på ICA Maxi

  1. Pingback: Lön på kontot = shopping! « Emelia.nu

Kommentera

