Säsongsfinal i Ensam mamma söker ikväll!

Ikväll är det säsongsfinal i serien Ensam mamma söker. Det känns faktiskt lite sorgligt, vad ska jag nu göra på söndagskvällarna?!

Solklart är ju att Anette kommer välja Richard ikväll! När det gäller Johanna och Nina är jag dock lite osäker. Jag tycker faktiskt inte att någon av dem ska välja någon av killarna de dejtar. Känns inte som att de passar med de killar som är kvar. Men om de ”måste” välja hoppas jag (och tror) att Nina väljer Mikael och att Johanna väljer Andreas. Finns dock stor chans att Johanna väljer Alexander, mellan dem finns det ju en gnista. Vilket det tyvärr inte verkar göra mellan Johanna och Andreas… Tror dock att Andreas är en mycket bättre kille, så jag hoppas på honom! Klockan 20.00 på tv3 smäller det! Spännande!

ensammammasoker

3 kommentarer

Filed under Serier, Tv

3 responses to “Säsongsfinal i Ensam mamma söker ikväll!

  1. Tania

    Hej!Andreias. 🙂

  2. Pingback: Höll kärleken i Ensam mamma söker? « Emelia.nu

  3. Såg detta inlägg av en händelse.. Kul att du tyckte jag verkade vara en bra kille 🙂

Kommentera

