Nytt julpynt från Cult Design

Nästa helg är det dags att julpynt lägenheten. Som alltid vill jag ju handla lite nya saker att julpynta med 🙂 Därför åkte jag och D till Karlskoga igår för att handla lite julsaker från Cult Design hos Pallmans Produkter.

Jag gick nog runt där i minst en halvtimme innan jag kunde bestämma mig för vad jag skulle handla. Till slut blev det detta:

julpyntcultdesign

Nästa helg kommer självklart ett inlägg med massa bilder från en julpyntat lägenhet!

Lämna en kommentar

Filed under Inredning, Jul

Kommentera

