Julklappstips: Tofflor till dig och pojvännen/flickvännen

För över ett år sedan skrev jag ett inlägg om de härliga Slippies tofflorna för frusna fötter. Perfekta tofflor för den som fryser om fötterna eftersom man kan värma dem i micron eller ugnen så att de blir varma och sköna!

Jag hade tänkt beställa ett par till mig, men glömde helt bort det. Men nu när det återigen är kyligt både inne och ute kom jag att tänka på dessa mysiga tofflor igen. De finns både för lite mindre fötter (storlek 37-40) och för de med lite större fötter (storlek 41-45) och finns att köpa hos Bluebox.se för 235 kr. En perfekt present att köpa till sig själv samt pojkvän eller flickvän i julklapp!

Så fort den lite större varianten finns i lager ska jag klicka hem ett par både till mig och D!

slippies

1 kommentar

Filed under Julklappstips, Mode/Kläder, Vill ha

One response to “Julklappstips: Tofflor till dig och pojvännen/flickvännen

  1. Pingback: Grymt snabb leverans från Bluebox! « Emelia.nu

Kommentera

