Julklappstips: UGG’s

Ett av mina bästa köp någonsin är helt klart mina UGG’s. När jag har på mig dem behöver jag aldrig frysa om fötterna, jag behöver heller inte svettas när jag har på mig dem inomhus på jobbet. Ullen i UGG’sen har nämligen den egenskapen att de håller fötterna varma när det är kallt ute och fötterna svala när det är varmt! Helt underbart! De är dessutom grymt sköna, som att gå runt i tofflor! Trots att de var dyra är de verkligen värda pengarna!

En perfekt julklapp till en flickvän, dotter, syster eller vän som alltid fryser om fötterna! Jag köpte mina UGG’s på Mathilde i Stockholm, men de säljs till samma pris hos Brandos, som dessutom har fri frakt!

julklappstipsuggs

Lämna en kommentar

Filed under Julklappstips, Mode/Kläder

Kommentera

