Garderob i akut behov av rensning!

Min garderob måste verkligen rensas ur. Just nu får inte mina kläder plats så jag får lägga dem på hög och rätt vad det är så ramlar högen rakt på mig när jag öppnar garderobsdörren…!

Jag har ytterligare en garderob där jag hänger skjortor och så, och där är det också smockfullt. Jag måste rensa båda garderoberna. Ge bort kläder jag inte längre använder, dvs. kläder jag inte använt på typ 1 år. Har man inte använt ett klädesplagg på ett år är det till 99,99 % säkerhet så att man inte kommer använda plagget igen. Jag ska dessutom plocka bort sommar och vårkläderna och lägga dem i ett annat skåp och ta fram höst och vinterkläderna jag har i skåpet just nu. Lite sent, men jag har bara inte haft ork!

Till veckan har jag beslutat mig för att ta tag i detta, jag längtar redan, NOT!

garderobrensning

Lämna en kommentar

Filed under Mode/Kläder, Städa, Störande

Kommentera

