Ett kraftpaket för din hälsa

Jag och mina kollegor har haft förmånen att få gå på 5 riktigt bra föreläsningar under detta och nästa år. Jag har redan varit på Lou Rossling och Bengt ”Bengan” Johansson. I morgon är det dags att gå på en föreläsning som hålls av Blossom Tainton.

Titeln på föreläsningen är Ett kraftpaket för din hälsa. Jag som inte har varit så träningssugen på den senaste tiden hoppas bli peppad av denna föreläsning, få tips på bra träning samt bra kost. Vi får väl se om mina önskningar infrias i morgon…

blossom

2 kommentarer

Filed under Jobb, Roligt, Träning

2 responses to “Ett kraftpaket för din hälsa

  1. Michaela

    Hej!
    Googla runt lite för att fördriva tiden. Så såg jag en bild på armband för innebandyälskare,rent utsagt en innebandyboll. Vart fick du tag på den bilden och har du en aning om vart man kan skaffa det armbandet. För det var riktigt coolt (helt retro :P). Skulle vilja få tag i det armbandet!

    Skulle vilja ha ett svar så fort som möjligt oavsett!

    Tack på förhand.

    Med vänlig hälsning
    Michaela

  2. Pingback: Blossom - otroligt inspirerande! « Emelia.nu

Kommentera

