Stringtros problem…

Jag är helt enkelt en stringtros tjej. Kan inte med boxertrosor eller vanliga trosor, det bara är så. Tyvärr hittar jag inte längre några bra stringtroser i affärerna. Jag vill ha den gamla hederliga modellen i bomull, utan spets och ej för låg midja och för tjock string! Men det verkar inte gå att få tag på längre!

Jag har provat att köpa några olika modeller på H&M och Lindex men det finns ingen modell som är som på den gamla goden tiden, dvs. för typ 5-10 år sedan. Stackars D som får se mig går runt i urtvättade och slitna troser, det är inte sexigt direkt…

brastring

Lämna en kommentar

Filed under Jobbigt

Kommentera

