Ljuspunkt

På bloggen Husmusen läste jag första gången om ljuslyktorna Ljuspunkt, jag tyckte de var riktigt fina! Ljuslyktan är formgiven av den tidigare konstfackaseleven Kristin Karls i uppdrag av Röda Korset i samarbeta med Konstfack och ICA. En förpackning kostar 79 kr varav 30 kr går till Röda korset.

Efter att ha läst på Husmusens blogg att hon köpt ljudlyktorna på ICA häromdagen var jag tvungen att titta om de fanns på ”min” ICA, det gjorde de, så jag köpte mig en förpackning! Har man ett bra ställe att ställa flera ljuslyktor i vardagsrummet tror jag nog att det blir ännu snyggare än hos mig, kolla bara in hur fint det blev hos Husmusen! Eftersom jag inte har något bra ställe att ställa flera ljuslyktor fick jag nöja med med två stycken…

ljuspunkt

Lämna en kommentar

Filed under Inredning

Kommentera

