Up to date!

Äntligen är jag ifatt i mina favoritserier Desperate Housewives, Grey’s Anatomy och Gossip Girl.  

Det finns faktiskt en poäng med att hela tiden ligga några avsnitt efter. Nämligen att kunna se flera avsnitt direkt efter varandra, att slippa vänta en hel vecka mellan varje avsnitt. Desto fler avsnitt efter varandra man ser på en serie desto bättre blir serien! Jag var tidigare lite trött på Grey’s Anatomy men efter att ha sett 1 avsnitt i torsdags, 1 igår och 3 idag älskar jag återigen serien!

Nu ska jag försöka hinna ifatt i övriga serier jag ligger efter i. Serier jag tröttnat lite på men inte kan släppa helt eftersom jag har hopp om att de blir bättre, nämligen Prison Break (som jag hört blivit mycket bättre den senste tiden), Lost och Heroes. Heroes ser jag och D på tillsammans. Faktiskt den enda serien vi följer tillsammans, vilket är lite kul. Alltid kul att ha någon att diskutera en serie med.

Jag ska även börja se på två nya serier. Brothers and sisters som jag faktiskt sett de första avsnitten av men sedan blev det lite mycket serier där idag så denna fick stryka med… Har dock hört att den ska vara grymt bra, så den ska jag försöka se så fort jag kommit ikapp i övriga serier. Funderar också på att börja se serien Lipstick jungle. Den har jag också hört ska vara bra. Vi får väl se om jag får tid till alla dessa serier, om inte annat lär jag väl kunna se massa avsnitt under min 2 veckors härliga semester vid jul, I can’t wait!

favoritserierna

4 kommentarer

Filed under Serier, Tv

4 responses to “Up to date!

  1. mia

    ååh vilken bra blog du har, borde inte true blood passa dig? du måste gilla, så bra.
    http://www.trueblood.se

    pussheeej

  2. Sofia

    Hallå sys!

    Jag fullkomligt älskar True Blood, så jävla bra. Satt som fastklistrad vid tv:n hela helgen, jag har hela första säsongen om du får tid över för en helt fantastisk serie.

    kramar

  3. Jag sätter upp serien på min lista över framtida serier att se på. Det låter helt klart som en serie en serieälskare inte får missa 😉

  4. Pingback: Tipsad om ny bra serie: True Blood « Emelia.nu

Kommentera

