Nya ljudböcker till mina promenader

Sedan jag lyssnat klart på den sista Harry Potter boken för några månader sedan har jag inte lyssnat på någon ljudbok alls på mina promenader… Jag har helt enkelt inte hittat några böcker jag känner mig sugen på att läsa! Harry Potter var helt grymt att lyssna på när jag gick ut och gick eftersom det var bra historier som var spännande, vilket gjorde att tiden gick grymt fort. Jag till och med längtade efter att gå ut och gå ibland bara för att få lyssna på Harry Potter!

Tyvärr har jag inte gått ut och gått lika mycket sedan Harry Potter tog slut, det finns helt enkelt ingenting att se fram emot längre… Att lyssna på musik när jag går ut och går har jag tröttnat på för länge sedan, det blir för monotont. Jag har därför under morgonen surfat runt på CDON och letat efter nya bra böcker att lyssna på. Någon av dessa tror jag att det får bli:

ljudbockervillha

Jag har faktiskt några av ovanstående böcker redan, dock inte som ljudböcker, utan i pocket eller inbundna. Men eftersom jag aldrig får fingrarna ur och börjar läsa dem kan jag väl likväl lyssna på dem istället!

Lämna en kommentar

Filed under Böcker, Träning

Kommentera

