Ikväll blir det Sex and the city på blue ray

Ikväll ska jag och D mysa i soffan under en filt samtidigt som vi ser på Sex and the city filmen. Jag har ju sett den förut, på bio i USA men det blir första gången för D. Får se vad han tycker om den…

2003182

Btw, D frågade mig precis vad jag ville ha att äta till filmen. Vi har väl ingenting jag gillar, sa jag. Men jag kan gå bort och köpa glass till dig på Statoil om du vill, sa D. Så just nu är han iväg och köper glass till mig. Snacka om att man har världens bästa pojkvän!

3 kommentarer

Filed under Film

3 responses to “Ikväll blir det Sex and the city på blue ray

  1. mia

    han vill väl missa filmen 😉 ååh vilken bra blog du har, borde inte true blood passa dig? du måste gilla, så bra.
    http://www.trueblood.se

    pussheeej

  2. vardagsval

    haha Emelia! Jag älskar hur ärlig du är! 🙂 Ibland är D dum dum dum och i nästa stund är han världens bästa! Och så är det ju! I alla förhållanden… Det är så skönt att sitta och känna igen sig. Många bloggerskor skriver bara de fina delarna om sina respektive eller så skriver dem inget alls, som om deras liv skulle vara perfekta. Vilket dem självklart inte är!

    Keep going och hälsa D att det är så roligt att du får skriva om honom i din blogg! Det är det inte många män som vågar gå med på. =)

  3. Mia: Jag måste helt klart börja se på serien True Blood, den verkar grymt bra! Tack för tipset!

    vardagsval: Ja, alla vet väl att det är fult att ljuga 🙂 D är tyvärr inte lika förtjust i bloggen som jag är… men man kan inte gilla allt här i livet…

Kommentera

